24 cm

Tänkte skriva av mig lite halv egendomlig ilska här nu.
Fick nyss ett meddelande på en sida om att "Adda min msn babe ifall du vill see min 24 cm kuk"
Jaha?
Nu ska jag förklara en sak som är enligt MIG.
24 cm är inte nånting jag skulle vilja ha i mig helt seriöst, jag skulle bli SPRÄCKT.
Vem tänker ni på om jag säger "Ohh i wanna have a big cock right now" ?
Jo Samantha Jones från Sec and the city.
Och vet ni varför hon vill ha det?
Jo, för hon är en gammal tant som knullat med olik dildos och killar sen hon fyllde 8.
Klart som fan hon vill ha en sån stor kuk pga att hon lär vara superslapp vid det här laget.
(Kom ihåg, jag talar inte för alla tjejer nu, utan för min egen del bara)
Men vill ni impa på mig ska ni fan inte skriva med ert kukmått utan sizen på eran plånbok istället. (Intärt skämt)
Så, jag skyller lite på den här kukstorkels härvan på Sam, bara för att hon tjatar om det jämtjämtjämt.
Så snälla gud, ge mig en kille som inte har lika stor hjärna som sizen på hans ollon.
No shit Sherlock! xoxo


(Proud to be pierced)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0